Literatura
R – „Python dla każdego. Podstawy programowania Wydanie III”, autor Michael Dawson, Wydawnictwo Helion
Cel
Celem zajęć jest nauka podstaw programowania w języku Python, jednym z najprężniej rozwijających się języków programowania oraz stworzenie własnej małej gry.
Harmonogram
| L.p. | Grupy wtorkowe |
Laboratorium |
|---|---|---|
| 1. | 25.02.2020 | Wprowadzenie – program “Game Over” |
| 2. | 04.03.2020 | Zmienne i stałe, działania arytmetyczne – ekskluzywna sieć, kalkulator |
| 3. | 11.03.2020 | Pętle – wymieszane litery |
| 4. | 18.03.2020 | Listy, słowniki – Gramy w szubienicę |
| 5. | 25.03.2020 | Funkcje |
| 6. | 08.04.2020 | Funkcje cz. 2 |
| 7. | 15.04.2020 | Funkcje cz. 3 |
| 8. | 22.04.2020 | Działania na plikach |
| 9. | 06.05.2020 | Programowanie obiektowe cz. 1 |
| 10. | 13.05.2020 | Programowanie obiektowe cz. 2 |
| 11. | 20.05.2020 | Programowanie obiektowe cz. 3 |
| 12. | 27.05.2020 | Interfejsy użytkownika i Grafika |
| 13. | 03.06.2020 | Dźwięki, animacja |
| 14. | 10.06.2020 | Obrona projektów |
| 15. | 17.06.2020 | Kolokwium |
| 16. | Projekt | Projekt |
| 17. | Materiały do projektów | Materiały do projektów |
